"I'm sorry madam, you are at the wrong airport!"

7 oktober 2019 - Perhentian Islands, Maleisië

1 dag Kuala Lumpur en dan moeten we alweer door. Achteraf gezien hadden we graag wat langer gebleven, maar we hadden al geboekt op Perhantian. Desondanks het heerlijk naar onze zin gehad.

20191006_18103020191006_180326

Eerste werk zijn we naar een winkelcentrum geweest, nieuwe schoenen kopen voor Revan. Gelukkig was dit slechts 3 minuten lopen van ons appartement en waren we in de eerste winkel meteen geslaagd. Daarna dus tijd om lekker te winkel. Sequoia viel meteen met haar neus in de boter, het was deze week namelijk "world of Barbie" tour. Een tentoonstelling van Barbies en een grote Barbie gerelateerde indoor speeltuin. En, tot grote vreugde van Sequoia ook een winkel met allemaal Barbie! Wat heeft ze genoten.

20191006_19354820191006_13115820191006_130851

'S middags nog lekker naar het zwembad geweest en in de speeltuin gespeeld. Nog even snel naar het dak geweest voor een prachyig uitzicht.

IMG_20191006_230250_346

En daarna was het tijd voor de kinderen om wakker te gaan liggen in bed, want een enorme jetlag. Ze eten slecht en slapen amper. Hopelijk komen ze daar snel doorheen.

De volgende ochtend staat om 5 uur de wekker. Onze taxi chauffeur staat klaar voor onze rit naar het vliegveld. De zelfde chauffeur die ons bracht op de heenweg. Aangekomen op het vliegveld, netjes in de rij om in te checken horen we iets dat je absoluut niet wil horen met 2 vermoeide kinderen en zelf ook geen slaap: "i'm sorry madam, you are at the wrong airport! You are at KLIA, you need to be at Suban airport. 2 hour drive!" *ERROR! ERROR!* aaaargg, wat nu?! We kunnen de vlucht niet omboeken, want vanaf hier gaat er niets naar Kota baru. Oké. Adem in, adem uit. Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Dat we de vlucht missen. Oke, dat is kut, maar als we dezelfde dag een nieuwe vlucht kunnen hebben is het niet zo een ramp. Vlug bel ik de taxi chauffeur weer en gelukkig kon hij met 2 minuten bij ons zijn en vlug rijden we weer aan. Even later robert: Melissa, waar heb je de paspoorten gelaten? *ERROR*ERROR* Ik kan het me niet herinneren!!! We stoppen en gelukkig zaten ze op de plek waar het hoort. *adem in, adem in*. En door! Gelukkig waren we de file op en nippertje voor en stonden we 45 minuten later waar we moesten zijn. De chauffeur wilde dat we er niet voor zouden betalen, het was een vriendendienst. Kun je het je voorstellen? De perfecte gelegenheid om echt dik te cashen bij domme toeristen die afhankelijk van je zijn. Maar nee, de mensen hier zijn zo oprecht en zo vriendelijk. Echt zo bijzonder. Blijf me er steeds weer over verbazen. We betalen hem alsnog het bedrag wat normaal voor zo'n rit gevraagd zou worden en gaan snel maar binnen. Een super klein vliegveld en alles bij elkaar zitten we 30 minuten later al te wachten bij de gate. We made it!!

20191007_081313

Vanaf nu loopt alles op rolletjes. Na de vlucht kunnen we meteen door naar de bus. En na een rit van ruim een uur staat de boot alweer op ons te wachten. Nog een 40 minuten met de boot en we zijn aangekomen op het paradijs.

20191007_11372620191007_093813

IMG-20191007-WA0015

De kinderen leven meteen op en zijn door het dolle heen bij het zien van strand en zee en schelpen!! Nu is het tijd voor een paar dagen relaxen op een prachtig eiland

20191007_143023

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Lisa:
    7 oktober 2019
    Meteen een goed begin van de reis hahaha. Maar inderdaad, wat ziet dat eiland er heerlijk uit. Lekker genieten daar!
  2. Daisy:
    7 oktober 2019
    Super gaaf! Gekke dingen gaan er gewoon nu niet meer gebeuren haha. Ben benieuwd naar de volgende avonturen :)
  3. Carinne:
    7 oktober 2019
    Meisje wat een verhaal, echt Melissa en fijn dat ik mee mag genieten 😘😍
  4. Rianne:
    8 oktober 2019
    Haha het is wel een reis met een heleboel avontuur 😅🙈
  5. Melissa:
    9 oktober 2019
    Haha ja daar gaan we voor, avontuur 😜